5 фільмів, які приречені стати культовими

Справжньому предмету мистецтва,
особливо різносторонньому,
необхідний час,
щоб його визнали

Едвард Нортон,
американський актор

У 1994-му році «Втеча з Шоушенку» при шістьох номінаціях на «Оскар» залишилась без нагород та не викликала особливого резонансу. «Бійцівський клуб» отримав купу негативних відгуків і провалився в прокаті.

«Достукатись до небес»: бюджет – 2 500 000$
збори – 5000$ (цифра приблизна)

Сьогодні ніхто не скаже, коли перелічені фільми стали канонічними.

Цей матеріал – спроба передбачити долю картин, з тих чи інших причин недооцінених в момент свого випуску. Названі фільми залишаться вартими уваги, навіть якщо не проб’ються в ранг «культовості».

ТОЙ, ЩО БІЖИТЬ ПО ЛЕЗУ 2049 (2017)
IMDB – 8.4
Metacritic – 81

«Будь-яка цивілізація будується на дешевій рабській силі»

5 фільмів, які приречені стати культовими

Культовий оригінал 1982-го не зібрав касу та отримав змішані відгуки преси. Свою популярність стрічка отримала через багато років після виходу режисерської версії на DVD та майбутніх перевидань. Тому рішення студій виділити кошти на продовження було несподіваним.

Режисером став Дені Вільньов – голівудський новачок, номінований у 2017-му за «Прибуття» (рекомендуємо ознайомитись).

Вільньову вдалося відтворити атмосферу «затертого майбутнього», зробивши немалий внесок у розвиток ідей, філософії, персонажів та оточення першого фільму.

Хоча обидві стрічки достатньо неприв’язані, щоб сприймати їх окремо, ми рекомендуємо переглянути перший «Той, що біжить по лезу» задля більшого емоційного захоплення при перегляді продовження, яке багато в чому перевершило оригінал.

ДЯКУЮ ВАМ ЗА ПАЛІННЯ (2005)
IMDB – 7,6
Metacritic – 71

«Паліть на здоров’я!»

ДЯКУЮ ВАМ ЗА ПАЛІННЯ

Скромний гумористичний шедевр. Фільм неприховано демонструє погані речі. Але цікаво те, що він змушує нас співпереживати людині, яка за звичайних обставин викликала би неприховану антипатію.

На перший погляд здається, що стрічка присвячена сигаретам, тема яких розкрита доволі відверто. Насправді його головна ідея про можливість самостійно вирішувати, що вам робити з власним тілом (без допомоги сторонньої думки).

І головне: в усій картині немає жодного кадру, в якому хоча би хтось щось курив. Протягом усього фільму персонажі говорять про сигарети, але жоден з них навіть на секунду не затягується сигареткою, тому що стрічка і не має акцентувати на цьому увагу. Куріння – це символ всього, що може нам нашкодити, але при цьому не відміняє нашого права на те, щоб це робити.

ВИЖИВУТЬ ТІЛЬКИ КОХАНЦІ (2013)
IMDB – 7,3
Metacritic – 79

«Безсмертя набридає»

ВИЖИВУТЬ ТІЛЬКИ КОХАНЦІ (2013)

Після того, що ви знайдете у цьому фільмі, вам не захочеться ділитись цим досвідом. Він буде надто особистим.

Режисер Джим Джармуш зміг створити новий, небачений раніше образ вампірів, і здається, він не просто так обрав саме його. Що може бути романтичніше безсмертних коханців, що бачили, як речі з’являються та зникають, як зводяться та руйнуються міста? Вони освічені та витончені. Але в той же час – безжальні хижаки. Їхнє пристрасне бажання вберегти одне одного викликає захват і повністю виправдовує назву фільму.

Стрічка сповнена безліччю вінтажних речей та дрібних деталей. Якщо дивитись уважно, можна зрозуміти, що кожна дрібниця або випадкове слово мають свою глибоку передісторію.

УЧИТЕЛЬ НА ЗАМІНУ(2011)
IMDB – 7,7
Metacritic – 52

«Людина без обличчя в пустій кімнаті. Так ти мене бачиш?»

УЧИТЕЛЬ НА ЗАМІНУ(2011

Підготовлені та непідготовлені глядачі обійшли стрічку стороною. Чотири нагороди на неособливо престижних фестивалях та повний провал у прокаті. Абсолютно незаслужений.

Режисер «Американської історії Х» рідко знімає фільми, проте повна емоційна віддача відчувається в його кожній роботі. «Учитель на заміну» став прекрасною драмою, яку хочеться цитувати та обговорювати. Життєва філософія головного героя викликає захват та стає прикладом для наслідування.

Репортерська манера зйомки та постійний розфокус змушують повірити у достовірність подій на екрані, дозволяючи при цьому насолодитись естетичною красою кожного кадру.

Після перегляду виникне лише одне важливе питання: чому цей фільм досі не культовий?

СТРІНГЕР(2013)
IMDB – 7,9
Metacritic – 76

«Що, як моя проблема не в тому, що я не розумію людей, а в тому, що вони мені не подобаються?»

СТРІНГЕР(2013)

Дві номінації на «Оскар» і ще сім на різні премії. Одна з найкращих ролей Джейка Джиленхола на сьогодні. Яскравий режисерський дебют.

Головний герой фільму максимально неприємний. Те, як і про що він говорить, манери та спосіб заробітку вбивають бажання колись зустріти цього персонажа насправді

Ми схильні любити персонажів, риси яких нас захоплюють. Але оманою є те, що для цього головний герой має бути «хорошим» або морально ідеальним. Деякі з кращих протагоністів в історії кіно та телебачення є грубими людьми з сумнівними інтересами. Проте в них є інші риси, які викликають симпатію у певній мірі. Завдяки цьому «Стрінгер» викликає особливе захоплення при перегляді.

Фільм буде цікавий журналістам, робота яких показана реалістично, а також людям, які прагнуть «спробувати нове» або покинути зону комфорту.

АВТОР: ОЛЕКСІЙ МАНЮТІН

Підписуйтесь на канал See Life в TelegramFacebookInstagram.

Поділитись

Написати коментар